Vijesti - Susret kandidatica i postulantica

Susret kandidatica i postulantica

Objavljeno: 28. 04. 2002 - 04:37

U organizaciji Komisije za odgoj održan je po drugi put susret kandidatica i postulantica iz različitih družbi u Mariji Bistrici. Sveukupno bilo nas je oko sedamdeset. S nam su zajedno bile i naše odgojiteljice. Kandidatice i poneka postulantica bile su iz slijedećih družbi: sestre sv. Križa, uršulinke, Klanjateljice krvi Kristove, Kćeri Božje ljubavi, franjevke, Služavke Malog Isusa, sestre Naše Gospe i naravno, mi kandidatice sestara Karmelićanki Božanskog Srca Isusova.

Pred putovanje bili smo u neizvjesnosti. Do posljednjeg trenutka nismo znali hoćemo li krenuti na put. Naime, u subotu je cijeli dan kišilo te smo mislili da će se naš izlet morati odgoditi. Ali, kao što narodna poslovica kaže:»Poslije kiše dolazi sunce», tako je i nama u nedjelju zasjalo sunce punim svojim sjajem. Ono nas je svojim toplim zrakama pratilo i grijalo čitav dan.

Ujutro smo krenuli na put noseći svoje naprtnjače opskrbljene hranom i pićem. Išle smo vlakom od Zapadnog kolodvora s polaskom u 7 i 40 h. U Zlatar Bistrici bile smo oko 9,00 h, a zatim smo krenule pješice put Marije Bistrice. Vrijeme je bilo prekrasno: sunce je sjalo, a zelena priroda darivala nas čistim zrakom i obiljem kisika. Uistinu, krajolik je bio divan. Putem smo pjevale i međusobno razgovarale. Upoznale smo puno novih prijatelja.

Oko 10,00 h stigle smo u Mariju Bisticu. U 11 sati svi smo sudjelovali na svečanoj Svetoj Misi koju je predvodio župnik Lovro Cindori. Nakon svete Mise zajedno smo imale ručak iz torba. Poslije ručka molile smo križni put, a zatim smo išle u posjet sestarama bosonogim karmelićankama koje su nas veoma srdačno dočekale. S. Gabrijela progovorila nam je nekoliko riječi o njihovu načinu života. Nakon toga posjeta imale smo još vremena za igru i druženje te razgledavanje Marije Bistrice. Oko 17 sati išle smo u crkvu pozdraviti Majku Božju i tada smo krenule natrag istim putem. Druženje, razgovor i pjesma su se nastavljali. Oko 20,30 stigle smo kući crvene i umorne, ali radosne i pune unutarnje snage koja će nas joj dugo nositi kroz život.

Kandidatica sestara Karmelićanki Božanskog Srca, Elizabeta Štancl

Poveznice:
Povratak na sve vijesti

Akademija uz 150. obljetnicu dolaska Milosrdnih sestara sv. Križa u Đakovo
  • 20. lipnja 2018. u 18 sati u Dvorani sjemeništa na Šalati, Voćarska 106

Izdavaštvo

Susret, br. 10., god. VI., 2018.
Vijesti
Aplikacija za pametne telefone „Susret Zovem Te”
Za novo vino nove mješine